Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kasiaa87 | użytkownik

imię i nazwiskoKJ adresChełmno zarejestrowany03.10.2008 @17:47:46 ostatnio na stronie11.09.2015 @09:23:58

*************

Gdybyś usłyszał tysiąc razy "nie uda Ci się", To wiesz co?
Rób nadal wszystko jak najlepiej potrafisz
i pokaż, jak bardzo się mylili.
Sukces jest największą, dostępną, ludzką zemstą.
(Nikodem Marszałek)

*************





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty184 komentarze2691 posty na forum3

komputer / sprzęt
Sony Alpha 350, Nikon Coolpix P50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kasiaa87    01.01.2012 @18:39:14
Od wielu ludzi slyszalam juz, ze nie aparat robi zdjecia tylko fotograf
_______
Fotografia, rysunek, pirografia, akrylowe paznokcie, wszystko co wpada w dłoń i jakoś mi idzie
~mrowa78    01.01.2012 @18:37:53
SlabiutkiPanasonic lumix DMC FZ 50,macro robie z raynoxeminaczej nic by mi tym badziewiem nie wyszlo hehe
~mrowa78    01.01.2012 @18:09:33
Kombinuj,kombinuj dobrze Ci idziePozdrawiam
~fotoartist1    13.08.2011 @22:51:51
Ano piszę, więc foto powtarzalne, bez gry światła, ujęcie rodzinne, czyli ani to portret ani report, od tak bez przemyślenia. Widz zawsze odbiera inaczej foto, niż fotografujący, on widzi kontekst.., widz nie.
_______
Miłego oglądania
~fazer81    07.08.2011 @14:37:25
Dzieki za odwiedziny
~patysia    07.08.2011 @09:18:58
dziekuje
~aggie91    03.08.2011 @21:44:25
heej ) do Chełmna daleko nie mam, wiec kiedys [po mojej poprawce z matmy -.-' ] mogłabym zajrzeć i można iść na jakieś fotki gg: 934955 , jak cos lap mnie na gadu to się umówimy, 3maj się
~patysia    28.06.2011 @19:07:07
dziekuje
~Konrad555    27.06.2011 @12:43:14
widzę, że obserwował Cie "kolega" fotografico :D
pewnie sie czepiał ile sie da i obniżał noty bez podania jakiegokolwiek powodu :D
też mnie odwiedzał :D
~Konrad555    27.06.2011 @12:41:26
Ja wolę : "Zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków"
to ich najlepszy utworek
~Konrad555    26.06.2011 @11:26:47
Widzę że lubisz słuchać Comę. Zgadnij co teraz właśnie słucham
~Konrad555    26.06.2011 @11:26:09
Polecam. Jest naprawdę świetny i w przeciwieństwie do bardziej amatorskich modeli ten można w pełni rozbudowywać o wszelkie fotograficzne dodatki jakie znajdziesz.
~malymiso    26.06.2011 @05:44:36
miłej niedzieli

pozdrawiam maciek
~wojtekga    19.06.2011 @09:19:42
dziękuję Kasiu i pozdrawiam niedzielnie !!!!
Wojtek
~hellyhope    05.06.2011 @20:56:25
dziekuje, bycmoze zdaze jeszcze dzisiaj przegladnac twoja galerie, postaram sie przynajmniej :D
pozdrawiam
_______
________________________________________________________

don't cry
~patysia    05.06.2011 @12:20:03
dziekuje
~texx    28.05.2011 @19:11:50
dzieki ))
~Eriotable    28.05.2011 @11:41:42
Piękny, prawdziwy opis. P.S próbowałem z czarną ramką, ale nie pasowała. Pozdrawiam.
~paszka    27.05.2011 @23:29:09
Pozdrawiam
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~seal75    26.05.2011 @22:23:09
Dzięki Pozdrawiam !
_______
seal75
~hexi    24.05.2011 @14:59:41
Dziękuję i Pozdrawiam
~Papier79    23.05.2011 @07:04:31
wpisz w google Lumix DMC TZ1 To taki stary zabytkowy już aparat.
Ale tak jak mówisz, jak nie ma pomysłu i dobrej sceny to żaden aparat nie pomoże Pozdrawiam!
_______
Oceniać moje fotki, oceniać, nie ociągać się :D
~Papier79    22.05.2011 @22:36:17
Mam zwykłego, starego Panasonica Lumix TZ1
I WSZYSTKIE moje zdjęcia są nim wykonane. Temu szumy i inne niedoskonałości tak widać. Ale jak się nie ma co się lub,i to się lubi co się ma :D
Pozdrawiam!
_______
Oceniać moje fotki, oceniać, nie ociągać się :D
~Papier79    21.05.2011 @13:47:16
Spoko. Akurat przyda się więcej czasu by na spokojnie przejrzeć i ocenić te fotki
Komentarze, nawet krytyczne, mile widziane.
Pozdrawiam!
_______
Oceniać moje fotki, oceniać, nie ociągać się :D
~n6680n    19.05.2011 @19:35:54
modliszka liściogłowa
_______

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt